6-0!!!!!!!!!

Ja jävlar vilken helg det blev...

Begav mig till Götet i fredags eftermiddag o efter några timmars chillande (o irrande för att hitta till Linné...) på stan så mötte jag upp Däckarn o Dee o tog en välförtjänt burgare med tillhörande öl...sen blev det Skansen Kronan o ännu mer chillande i kvällssolen med några kalla innan vi drog hemåt och avrundade kvällen med lite Tv-spelande..





o just det...jag fick ett litet återfall oxå.....men det är över nu...det är måndag o då börjar jag om igen...

Sen kommer vi ju till lördagen...ojojoj...vilken lördag det blev...Ölfrukost...Feskarn´s...park chillande...puckade Djurgårdare(det är iofs inget som är specifikt för i lördags det är dem alltid)..magisk fotbolls arena och stämning...o så såklart 6-0 till Blåvitt...Helt sjukt...Djurgårdarna var så borta att dem inte ens hittade korvgubben.,..
....sen rullade dagen på med öldrickande o chillande o en sen utgång efter en intressant hockeydebatt..hehehehe....slocknade vid fem snåret o vaknade några timmar senare i soffan o bestämde mig för att parkettgolvet skulle vara skönt att sova på ett par timmar....tror inte jag behöver nämna att gårdagen var en enda lång bakisdimma..ni som känner mig vet att det är sstandardutförande på söndagar...

Ville inte alls lämna sängen i morse helgen slet hårt på kroppen o tröttheten härjar hårt..men det är dax att ta tag i skolarbetet så det är bara o kämpa på...

Till helgen kommer Jeppa på besök o det ska bli grymt skoj o så är det bara nåra veckor kvar tills Lökis kommer..så uuuuunderbart skoj!!:)

Är för övrigt grymt trött på att vakna själv......kanske vore nåt för mig detta....

See ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0