Så horribelt seeeeeeg....

Dagen har varit som en enda lång dimmig skål med ärtsoppa...eller nåt...
Fortfarande bakis sen helgen o en en föreläsning som hade kunnat sova narkomaner...tror alkoholen tog kål på mina smaklökar dessutom ingenting smakar gott idag...så är det ju kick off på torsdag oxå...får nog skicka min lever på Spa sen...

Imon drar psykologiplugget igång...igen....tredje gången gillt...så nu jävlar...vill mest bara vara klar med allt nu o inte ha något släpande efter mig..blir dock oundvikligt med den satans anatomi/fysilogi biten som ett ok på axlarna...

Fan va bitter o gnällig jag är idag men va fan det är en sån dag känns det som;P....Ska se om jag lyckas släpa iväg mitt trötta småfeta arsle till fotbollsträning imorgon kanske..vore skönt men vi får la se...



Londonminne...otroligt låg humor kanske men var man med så vet hur kul det var på plats iaf;)




Nu drar jag täcket över huvvet o hoppas på en bättre morrondag!

Sov gott!

Kommentarer
Postat av: soffan

haha klockrent ju;)

2008-10-14 @ 16:49:40
URL: http://metrobloggen.se/musketoren
Postat av: frida

helluuu =) du verkar ha det hårt =P (moohahah) ne men jag ville bara säga att; jag vet exakt hur det är med anatomi och fysiologi.. astråkigt.. atriculatio metacarpophalangialis... eller nåt sånt.. en led i fingret vad jag vet =) ha det bra!!

kram (lindas) frida =D

2008-10-14 @ 17:43:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0