När blir det min tur då.....!?

Hade det väl så smått på känn men det känns ändå riktigt trist...
Jag kommer fortfarande vara samma kille o jag kommer definitivt inte ändra mitt sätt att vara mot dig, det du såg i mig var äkta o det är den jag är..o jag kommer fortsätta finnas här oxå..men som sagt det känns tråkigt för du är vansinnigt go...

Funderade allvarligt på att skita i o gå upp idag...Snusabstinens, pisshumör, ingen frukost o en menlös föreläsning var inte direkt säljande argument för att få upp mig...hela helgen har mest bara varit skräp faktiskt..skulle ha pluggat o motionerat var planen..pluggat..hmm not so much...motionerat..hmm..ja ni vet...

Motivationen tvärdog direkt efter socialpsykologin..den här kursen vi läser nu känns mest bara..sunkig..skulle behöva fan så mycket högre krav för att det ska kännas inspirerande, nu verkar jag ju lyckligtvis inte vara den enda i klassen som känner så här..

Mwäff.....

Kommentarer
Postat av: Dophy

I´m with you, denna kursen är sunken ... Baah, Tur vi ska plugga psykologi snart då ju :) Hehee.

2008-10-21 @ 10:58:24
URL: http://tailwind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0