Men jorå så att dääää....

Tror jag återanvänder en gammal rubrik nu men vem fan bryr sig.....

Blev en micket trevlig kväll...eller...jo fan det blev det men jag är inte ett dugg klokare....

Förfest på Bolmen med människor man knappt sett förut o sen en lång promenad på blöta gator till kåren för två öl o gratäng från påse och filé som lätt hade varit tillagad en månad i förväg...man måste ju bara älska halvfabrikat...eller...nej det måste man inte o ge mig några timmar i det där köket o det hade smakat ungefär tio gånger så gott...det där lät ju lagom självgott men ett kårkök med möjlighet att tillaga allt själv ska inte behöva förlita sig på en massa halvfabrikat o sallad körd genom nåt som  kan liknas med rotorblad från en helikopter.....pinsamt...men grattis så va fan det är väl bara o sluta gnälla...eller.....



Efterfest hos mig o masa massage...har ungefär ett ton stenar som skulle behöva masseras bort känns det som så det var välbehövligt o väldigt trevligtb ällskap med alla här o en grym DJ som höll os vid liv:)

Ska ta o krypa ner i sängen nu...o du jag menar det jag säger..ta det inte som nånting som vem som helst säger jag står bakom mina ord o jag gillar dig....gilla det eller inte men jag är inte som dem flesta...


Puss o gonatt!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0