Kan nån amputera mina knän....!?

Onsdag den 8:e oktober....två dagar kvar till 29 års dagen...eftersom planen att genomföra en svensk klassiker det året jag fyller 30 gick i stöpet så har jag bestämt mig för att åtminstone vara i bättre form än någonsin när jag fyller 30..hey har jag lyckats loosa 10 kg det senaste året så ska väl inte det vara omöjligt...eller!?

Men den kampanjen drar igång EFTER helgen kan bli en del partaj i helgen med de underbara vänner som befinner sig därhemma...fast lite tjuvstart blev det idag med lite cagefotboll...herrejävlar man märker rätt snabbt att man inte är 17 längre..ettriga snabba små ettor som spring åttor runt en..så illa var det kanske inte men jag har iaf ont i varenda fiber i kroppen nu det var ju inte igår man spelade fotboll i två timmar:P
Fast kul var det även om jag o mina knän kanske inte är helt överens om den saken just nu...skulle behöva århundradets massage känns det som...någon frivillig..kanske...inte det nej...ska bli intressant o se om dem får bära mig av bussen hemma i nypan imorgon kommer vara lika smidig som ett kassaskåp i ett badkar känns det som..

Kommer bli veckor fyllda med plugg o fest nu framöver känns det som...liiiite plugg i folkhälsa o så en psykologitenta som ska knäckas..right Dophy?;)....sen så ska det klämmas in en kombifest med födelsedagar som ska firas och Oktoberfest, sen så få jag ju förstås finbesök gånger två av herr Hagberg och så småningom oxå päronen:)

Känns vissa dagar brutalt orättvist med den lilla pluggbörda som vi får bära jämfört med vissa andra..tänker på dig sötis..men desto större anledning att göra jävligt bra ifrån sig nu o se till att ligga riktigt bra till inför en eventuell utomlands termin så småningom!!

Dagens stora GrattisKram går till Linda som lyckades landa en fast tjänst idag:)

Nä om man skulle krypa ner i en såndär säng nu då.....

Lots of love till er alla!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0