Jojo....

Måndagkväll..eller rättare sagt tisdag var det visst...har vart en hyfsat produktiv dag idag med bra psykologiplugg o sen Adeccobesök med uthämtning av de grymt läckra arbetskläderna som avrundning..det ska tydligen bli hamnarbetare av herr sävström...fiskmåsar, minusgrader o kroppsarbete ombord på stora båtar..inte KROPPSARBETE på sånt sätt utan fysiskt arbete mera..hoppas jag iaf;P..
Ser faktiskt fram emot det ska bli kul att prova på nåt nytt o lite gratismotion är inget min kropp kommer gnälla över iaf o med tanke på att jag ändå inte sover på nätterna så känns nattskift inte heller alltför skrämmande:)

Kostlab imorgon o  en komplettering mindre att göra..sååååå skööönt...ska fixa klart sommarkursen i helgenm o sen är det hårdkörning med hemtenta o psykplugg nästa vecka så ska jag banne mig landa psykologin oxå så är det bara den förhatliga Anatomi/Fysiologi kursen kvar sen att styra upp framåt vårkanten nån gång...

Ska ta o plita ihop en sån där ansökan till nästa års överstab nu oxå så får vi se vart det landar...låga förhoppningar dock...
Längtar hem till min vän nu oxå...vill ge dig världens största kramar...jag tänker på dig vännen o finns alltid här!!


Nåväl nåt slags kvällsmat nu o sen lite självdöd i soffan låter som en alldeles utmärkt avrundning på dagen...

Pusssssss....

Kommentarer
Postat av: sofia

jaaa och ikväll är det fest ala October:D

2008-10-22 @ 09:28:44
URL: http://metrobloggen.se/musketoren

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0