Insyn....

Vafan nu då...var det första som gick genom huvet på mig när jag klev in i lägenheten efter föreläsningen...vem har dragit upp mina persienner!!??...ingen visade sig det var den snabla persiennfirman som snott hela bunten..jag som är van vid att bo i em krypta får ju tänka efter lite mer nu så jag inte springer runt i bara the birthday suit...kommer nog bli anmäld av grannarna för förargelseväckande beteende iså fall;P

Klantarsle har vi ju konstaterat tidigare att jag är men hur man som fattig student kan slänga en värdecheck från Ica goes beyond me...dumfan det hade ju nästan räckt till en snusdosa..för det här med mat är ändå överskattat:P....får fortsätta min kakdiet helt enkelt..


Dagens mood song..

Boston-Augustana

Lagom melankoliskt för min sinnestämning just nu...

Mer psykologiplugg imon o påskrivande av avtal för Adecco anställning:)

Puss o sånt!

Kommentarer
Postat av: Dophy

Kakor é underskattat ;)

2008-10-21 @ 10:56:37
URL: http://tailwind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0