Here I go again....

That´s right I´m back...
Efter några månaders frånvaro tänkte jag försöka börja skriva lite här igen..vet inte om nån bryr sig men jag skriver ändå mest för mig själv så det skiter jag i;)

Vad har hänt då....?

En hel massa..det har ju för bövelen gått en hel sommar sen sist..o även om stora delar av sommaren spenderades i ensamhet i Strawtown så hände det oxå en hel massa skoj grejer:)...Ett fotbolls EM som kom o gick med bitter eftersmak på fler än ett plan, dels Sveriges snabba uttåg men oxå följden av för mycke festande under dessa bedrövelsens dagar ledde till ett soffkoma med magsmärtor deluxe under midsommar..så min Skåne akvavit får vackertr stå kvar i kylen till nästa år;P
I brist på sommarjobb fick det bli en såndär sommarkurs för herrn oxå..var rätt skönt med sommarlov men det märktes ju i plånboken att man inte jobbade om man säger så..fnöh..
Om vi sen ska nämna några höjdpunkter under sommaren så kommer några saker snabbt upp på näthinnan..Springsteen..Bröllop...herrejävlar..4:e juli, fullsatt Ullevi..o det första man hör är detta..ren magi..helt sanslöst att äntligen fått se honom o det överträffade alla förväntningar..hela resan var så sjuuuukt underbar, Bmw med världens underbästaste männsikor som sällskap..jag ryser bara av tanken o förhoppningsvis var det inte sista gången vi gjorde detta:)..Sen var det ju ett bröllop oxå..det är stooooort att få vara Best man till en av sina allra bästa vänner på hans största dag..det var en dag som jag sent kommer glömma:)..återkommer nog mer till alla underbarheter men nu vill jag mest sammanfatta sommaren så det blir lite korthugget..kändes skumt att knappt vara hemma nåt hela sommaren men det gjorde de gånger jag faktiskt var hemma desto mer speciella..o så fick jag ju besök av päronen här nere under några soliga dagar oxå o det var alldeles förträffligt:)
Sommaren mer eller mindre avrundades med Nollningen här i Halmstad o yours truly som straffmästare för de nya studenterna på IVP...jeeperscreepers...det var tio jobbiga, roliga, skrikande, hysteriska,  strippande, dagar i slutet på augusti med en frodigt helskäggig Anders i förgrunden med en riktigt härlig finsittning med efterföljande mysig morgon som en perfekt avrundning på det hela..hihihi....;)

Nu har en ny termin dragit igång här nere med en socialpsykologikurs utan dess like..lyckligtvis så har terminen startat positivt även om några av de goaste o gladaste människorna i klassen har försvunnit..två godkändfa tentor ger lite lugn o ro nu när folkhälsan dragit igång..ska dra igång o lira lite fotboll igen oxå så småningom under hösten..om kroppen håller vill säga börjar ju närma mig den anseenliga åldern av 29 nu..thats right på fredag är det bara ett år kvar till the big 3 0....åldersnoja..jag...HA löjligt:P
Bröllop hemma i Nypan förra veckan oxå..sjukt goare människor får man leta efter o jag önskar er all lycka som går att uppbringa i framtiden:)
Blev en helskön helg hemma..o få träffa Lökis igen var fan en religiös upplevelse..fick ju dessutom fortsättningen på bibeln oxå...du är FANTABOLOUS älskade vän:)
Bär av hemåt igen tilll hekgen för litye födelsedagsfirande innan det blir hårdplugg igen några veckor framöver....

Här kommer nu lite bilder av hur de senaste månaderna varit i mitt liv som Anders...





That´s all for now folks...see you when I see you...Puzz


Kommentarer
Postat av: johanna

great att du skriver igen! det gillar vi=)

2008-10-07 @ 16:34:58
URL: http://johannasamulesson.blogg.se/
Postat av: Annica

Halloj! Skoj att du skriver igen! =)Vi måste bara se och höras snart..de är bara FÖR länge sen!! Kämpa på med studierna!!kramkram

2008-10-07 @ 21:50:29
Postat av: sofia

jag gillar ju före o efterbidlerna efter nollnignen. .skulle kunna vara direkt tagna från nån anstalt, hihi!

2008-10-08 @ 13:01:44
URL: http://metrobloggen.se/musketoren
Postat av: LiWi

Äntligen tillbaka på banan! Grattis på födelsedan

2008-10-10 @ 06:36:48
Postat av: LiWi

Äntligen tillbaka på banan! Grattis på födelsedan

2008-10-10 @ 06:38:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0