Fnöh.....

Dumt, dumt, dumt.....
Jag borde väl knappast vara överraskad över bakfyllan idag men den känns ändå lite sådär faktiskt....
Skulle ju ha vart på en sån där föreläsning nio i morse...hmmm..not so much....vaknade sju o hoppades att någon sett registreringsnumret på tåget som kört över mig...en timme senare vaknade jag igen o var på väg upp...tror jag...sen vaknade jag igen halv tio o insåg att den här dagen inte kommer gå till historien som en av mina bästa....fan va bitter o sur jag är hela tiden...gnäll, gnäll, gnäll....gaaaaaaaaaaaaah...frustration deluxe.....







....inte alla paddlar i vattnet...kakor i burken...indianer i kanoten.....

Kommentarer
Postat av: sofia

men föreläsningen var inte till så stor nytta. Du vet gunvi sa ju att det är fredag idag så vi slutar tidigt, så fi fick gå strax innan elva. hihi!

2008-10-17 @ 11:57:16
URL: http://metrobloggen.se/musketoren
Postat av: johanna

sov vidare med gott samvete brö=)

2008-10-17 @ 15:00:46
URL: http://johannasamulesson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0