Finn fyra fel....

Hällregn, kavaj, skjorta, hål i skorna o promenad hem från Maxi....kände mig som en dränkt katt när jag kom hem blöt i alla ändar....typ:P
Det glädjande var ju dock hundralappen som plötsligt uppenbarade sig på marken framför mig..ett välkommet tillskott i en kraftigt sinande studentkassa:)
Kanske kan bli lite påfyllning i just studentkassan nu framöver med en anställningsintervju på Adecco imorgon...får väl bli mattant eller nåt med mina kvalifikationer;P
Skulle vara fginfint att skrapa ihop några extra slantar i månaden o kunna spara undan lite..o betala av lite skulder vore fint oxå....
Rivstart på psykologiplugget igår..känns fint..tror det här kan bli bra..det underlättar när man har någon som satsar lika hårt som en själv som pluggpolare:)

I used to rule the world
Seas would rise when I gave the word
Now in the morning I sleep alone
Sweep the streets I used to own

I used to roll the dice
Feel the fear in my enemies eyes
Listen as the crowd would sing:
"Now the old king is dead! Long live the king!"



Favvolåten just nu..den kan få vilken dag som helst att få en bra start:)


Coldplay-Viva la vida

Nu så jävlar så ska här lagas mat o bakas bröd:)

Puzz o hej så länge!


Kommentarer
Postat av: sofia

åh lyxigt med att baka bröd. Snart måste vi käka middag:D

2008-10-15 @ 19:12:00
URL: http://metrobloggen.se/musketoren

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0