Cognacsmedwurst o köttbullar.....

Jag är nu så officiellt jävla uttråkad så jag börjar snart gnaga av mig armen...lördgakvällar ska inte vara så här men med 15 kronor på fickan är möjligheterna..hmm..låt oss kalla det begränsade....Grymt myshöstväder här nere det blåser o regnar o allt som fattas är en going att krypa upp i soffan med...

Grymt otaktiskt att lägga Cognacsmedwurst i kylen kan jag lova..höll ju på att bli hög på ångorna när jag öppnade dörren idag:P

Fick ju känning av den första ålderskrämpan på den här sidan 29års gränsen idag..skulle resa mig upp från pallen vid datorn o kom halvvägs..en fet låsning i ryggen..tack för den..fick ju tipset sen att jag kanske skulle ut o röra lite mer på mig för att slippa sånt men nej nej det tror jag inte alls behövs;P

Nä ner i soffan igen nu då.....

Puzz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0