Alldeles för mycket måndag morgon........

Bulor och blåmärken i bakhuvet o en allmän känsla av obehag i kroppen vittnar om en allt annat än vit helg...men skoj var det iaf...hemkomst o allmänt chillande med tidig paketöppning..fantabolous present för övrigt:).. i torsdags , besök hos mormor och Annelie på fredagen dvs säga födelsedagen kändes dock inte som så mycket födelsesdag..det är väl åldern kanske;P...Helt underbar fredagkväll med Tacos o alkohol hos familjen Wirström följt av en minst lika rolig promenad hem..Tack för alla gratulationer i fredags det värmer ska ni veta:)...Jag o Bakistrollet vaknade till liv o drog oss ner på stan en sväng för lite påfyllning av varor från gröna skylten sen blev det officiell födelsedagsfika hemma hos päronen, mikket trevligt att träffa alla:)...kvällen blev sedan efter ett snabbstopp på akut o vårdcentral mycket mycket trevlig med de underbästaste människor man kan tänka sig o en riktigt najs utekväll som slutade med att jag efter diverse brottning hamnade på ett trägolv där jag slocknade o vaknade söndagmorgon med bulorna o en klassisk form av söndagsångest:P
Efter en ljuvlig kåldolme frunch så var det sedan dax att bege sig söderut igen....åka buss bakis med en massa människor är inget jag rekommenderar........

Allt som allt en nästintill klockren helg fast man skulle vilja vara hemma längre känns som man inte hinner med hälften av allt man vill göra...nästa gång måste vi upp till Sthlm Lökis..drinkarna på TGI:s ropar på oss....o mackorna på Subway;)

Så...nu är det dax att återvända till vardagen igen då...jorå så att dää...tror det kommer ta en dag eller två till innan jag är i något slags form för att ta tag i hårdpluggandet igen:P

Nu vill jag få ordning o reda på saker...

Puss

Kommentarer
Postat av: johanna

låter ju som en topnotch helg! men akut å grejjer`? uhhhh

2008-10-13 @ 11:14:32
URL: http://johannasamulesson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0