Tentadax..

Efter att jag kört den förra tentan så ser vi nu..eh..fram emot nästa på torsdag!? Sitter o försöker trycka in så mycket info som är mänskligt möjligt i det lilla huvvet:P
Går lite sådär, har varit lite för många dåliga sömn nätter på raken nu..är lite orolig över vissa saker men vet inte hur jag ska säga det utan att låta dum o utan att snoka o lägga mig i...!?
Annars så har vädret shapat till sig ordentligt här nere(bortsett från Blizzard 2008 igår då)det verkar nästan som att det ska bli såndär vår i år oxå:P

Efter Sepefyllan i onsdags så har det tagit mig en dryg vecka att försöka få kroppen i nån slags fas igen..borde lyssna mer på vad kroppen säger o vad vissa speciella människor säger till mig..f´låt..får skylla på grupptrycket eller nåt..I guess..men nu får det bli lugna gatan tills jag kommer hem om det händer nåt då, vore skoj med lite Lattjolajban i Nypan men det återstår o se vad det blir av det...!?

Finner mig själv tittandes i  the Barbabook allt oftare o damm I miss those days...alla småsaker man inte tänkte på att man gjorde men som nu inte finns där..

Snart hemfärd igen o nu blir det mer än bara typ en natt hemma det ska bli såååååå skönt, saknar er:)
Ny frisyr på gång oxå..sommarfrisyren..hehehehe..ska bli grejt att slippa se ut som en fluffig monchichi i skallen:P

Back to the books nu...

Pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0