Let´s not speak of it...

Juhupp då var tentan avklarad o det gick...nä just det...inte alls..tror jag iaf..man ska ju inte sälja smöret förns man har satt yxan i bordet(gammalt djungelordspråk)...men känslan är inte direkt positiv så vi får se vart det landar...

Annars så..tja..jag är mest trött hela tiden...sover...hmmm..typ inte alls:P
Vet inte vad det är..får ingen ro i kroppen o kan inte gå o lägga mig..som om nåt hela tiden gnager på hjärnbarken men jag inte kan sätta fingret på vad det är!?!? Sjukt irriterande är vad det är iaf..

Ska försöka få bukt med mina släpande plugg uppgifter nu innan jag tar en sen påsk o drar hemåt på onsdag..tar man sig bara i kragen så bör det gå på ett kick...eller två iaf:P

Jag är nyfiken på hur jag som bor ensam kan generera så in i helvetes mycket disk...o damm...skulle behöva ha städhjälp...that´s gonna happen:P...tror fan det är nån av mina grannar som är inne o lämnar sin disk hos mig för jag kan inte minnas att jag skulle kunna producera de här mängderna själv....Fnöh...

Nykter mexifest på lördag...behöver det..känns lite trist men ska för en gångs skull lyssna på kroppen och Lökis;)


Kitchen Nightmares nu...Wohoo:)

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0