Insomnia för helvete...

Totalt värdelöst att gå o lägga sig trött, vänta i två sekunder o sen...PING...tusen o en tankar i huvet o klarvakenheten slår till som en 12:a strårom...så ligger jag där o vrider mig en timme o försöker fundera ut fantastiska lösningar på alla problem där en trissvinst oftast blir den slutgiltiga lösningen:P Men jag har ju i alla fall blivit inbiten fanatiker av Magnum P.I, alla borde fan ha en Tom Selleck mustasch...eller!? Det är antingen Magnum, ett Simpsonavsnitt man sett tusen gånger förr eller så är det något som jag tror kallas för "Nattliv" på fyran...dessa jävla "spel"program som är det största jävla lurendrejeriet i Tv historien ger mig fan sura uppstötningar o hur människor kan ringa in o gissa fel på dessa ordpussel som en fyraåring hade löst får mig ju att undra vad samhället gör med folks hjärnor egentligen..alltså kom igen nu vi lever i ett av världens bästa länder när det kommer till välfärd o utbildningsmöjligheter så hur i helvete kan det då finnas sån mental härdsmälta...HUH!!??

Har haft en fantastisk(om jag får säga det själv alltså:P) disciplin de senaste dagarna när det kommer till kost o motion o jag hoppas detta fenomen håller i sig för jag mår ju onekligen bättre fysiskt av det;) 

En lugn helg står för dörren, tänker bara chilla o hålla mig nykter.

Det är lätt att lägga på sig tolv kilo men helvete så svårt att bli av med dem...! -Gammalt djungelordspråk!

Alldeles nyss fick jag lyssna till ditt skratt..det berättar att du saknar mig inatt..det gör jag med..det är så tyst nerifrån gatan som det aldrig annars är..som att natten här har sett allting o stilla sjunger med...

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0