Hurtig....!?

Motionerat för femte dagen i rad nu, känns multa fint om jag får säga det själv;)
Studentmatvanorna börjar oxå sätta sig o det känns helt okej, go figure, jag behöver tydligen inte en 4-5 chipspåsar i veckan för att må royalt "bra"..
Är dock en smuuula sugen på lite spånken ikväll men ekonomin tillåter inga utsvävningar så det får bli lugnt o stilla..
Hemfärd för firande av Broman på hans 30 års bash i veckan känns grymt fint att få komma hem några dagar eftersom det bara blev några dagar över julen. Nästa vecka drar så oxå Idrottspsykologin igång ett ämne som ska bli mycket intressant att läsa o se vad det har att erbjuda, är dock inte lika övertygad längre att det är där min framtid ligger de ämnen vi läst hitills har när jag ser på dem i backspegeln oxå väldigt intressanta delar så det återstår att se vad som väntar framåt termin fyra sen när vi ska välja inriktning emn det är ett år bort så jag ska väl ta m,ig igenom termin två o tre först innan jag börjar spekulera i det:P

Idag fyller min pappa år. Han är världens bästa pappa. Spelar ingen roll vad ni andra påstår han är bara bäst!'
Så stora Grattiskramar till dig Pappsen jag älskar dig!

Lite köttfärsås o spaghetti nu(för fjärde dagen i rad) o sen en dusch så får vi se vad resten av dagen har att erbjuda!

Puss o Kram!

Kommentarer
Postat av: Dophy

Hurtigt! =0) Orkar du mé en lite springrunda i v också kanske?!

2008-01-13 @ 15:10:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0