Falling off the wagon...!?

Chips o godis har varit standard inslag i dieten de senaste dagarna...som vanligt när saker o ting känns kass så tar jag tillflykten dit igen, blev dock ett abrupt avbrott i chipsätandet igår när Lökis tipsade om ett "tjockisprogram" på teve...jeez...
Suger att vara här nere just nu o tankarna åker berg o dalbana i skallen, vet inte riktigt vart jag är på väg eller vad jag vill göra längre...fan...

Blev en mitt i veckan fylla med Bolmen boys igår o utgång på Kåren som slutade i samma anda som vanligt...nåt fel måste jag ju göra...jag är en jävla gnällspik jag vet men detta inte bara börjar bli tröttsamt det ÄR tröttsamt.....Kanske helt enkelt är så att jag luktar jävligt konstigt....!?:P
Måste få ordning o reda på saker nu det här håller inte längre..

See ya..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0