Back in biz....

Efter en lång jul, nyår, flytt o ett internethelvete som inte ville fungera är jag nu tillbaka "better than ever"....
Hade en helt fantastiskt skön jul hemma, bästa på många år, helt avslappnat o gött. Mycket fina klappar blev det oxå, en smula bortskämd blir man av nära o kära:) Juldagen på Lotsen var helt otrolig, kanomarrangemang av Fettsäl and friends, en hel hög med kärleksfulla vänner som trivdes i varandras sällskap o en hel del alkohol gjorde det till en mycket minnesvärd afton!

Cruising till Oslo för sista gången på länge på annandagen o landning i stugan för sista gången nån gång mitt i natten.
Blev en rask flytt den dagen gick på några timmar medan jag slogs mot lusten att bränna ner stughelvetet. Hade extremt lite saker med mig så allt kom på plats på en gång o jag trivs som fisken i vattnet i min nya lya på Bolmen:)

Terminen drog igång med det glädjande beskedet att jag fått G på tentan jag trodde jag kört i botten, kändes obeskrivligt bra, lyckades ju även med massa flyt o beségra resten av mina gruppmedlemmar så nu åker jag på att äta upp mina skor verkar det som....

Hade ett fantastiskt nyår hemma hos Flipper med Lökis, klasskamrater o nya vänner, kändes så jävla skönt att inte vara i nypan men ändå ha Lökis här o va med massa nya fantastiska människor som hade så jävla kul både på förfest o Lilla Helfwetet, efter en kalasvurpa av Lökis o borttappande av nycklar kombinerat med en Hizzyfit från Barba blev det en promenad hem.
Hade kalas dagar här nere med Linda efter nyåret o det var trist när hon drog, men det blev en piercingtipp till götet först, bara hon som fick en dock...tyvärr...men min dag kommer;)
Vardagen börjar komma ikapp igen nu här nere o det har gått åt pipan med min motivation så här i början så¨det får bli en komplettering på första hemtentan nu...känns rätt okej ändå...

Idag hade vi en kraftigt odramatisk omröstning inför nästa års nollning, trodde det skulle bli hårt om platserna men ingen utmanade mig om titeln som straffmästare, skägget kan ha skrämt dem; så nu är det i hamn. Känns grymt skoj, blir säkerligen en massa att göra under vår o sommar men det känns spännande o inspirerande att få vara med om det o så blev ju Däckidee o Flipper de övriga i staben så vi kan nog ha riktigt skoj, blir ju dessutom Bocaj sjuksköterska så det blir nog en grym upplevelse:)

Har massor med mera i huvet som vil komma ut men jag behöver samla tankarna först.

Good to be back..

Puss!

Kommentarer
Postat av: Tommy

Staben kommer ju förmodligen vara den bästa någonsin ;)

2008-01-09 @ 18:29:41
Postat av: Dophy

Hur vill du ha dem?! behandlade, sura eller båda delarna?! Yummie! Vilken dag är middagen uppdukad?! `å du, har hört att typ adidas- eller nikedojjor har bäst eftersmak!

2008-01-11 @ 11:50:42
URL: http://tailwind.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0