Back home....

Pös hemåt redan i tisdags kväll efter lite nollningsmöte med staben, tror detta kan bli riktigt bra boys! Kändes lite skumt att inte ta vägen över Oslo o det var lite tomt o tyst i bilen utan dig Lökis men det är förbannat skönt o se dig här hemma, du verkar mer tillfreds nu o det är skönt att se:)
Känns beskt att missa våran sen länge planerade Åre resa men vad kan man göra när inte ekonomin finns där:( 
Fast efter nyårsaftonens händelser o nattsamtal med Linda har jag bestämt mig för att inte ta så allvarligt på det när nåt sånt här händer utan försöka se det positiva i situationen istället o gå vidare utan att älta det tills både jag o andra tröttnar på mig;)
Grymt skönt att vara hemma är det iaf, blev en sväng till Sthlm igår så Linda fick komplettera sin fantastiska födelsedagsfest klädsel, du kommer regera på den festen:) o så självklart Subway lunch gaaaaaaah har sagt det förr men jag säger det igen våra små resor iväg sådär det är mina lyckopiller:).....30-års fest på lördag med lite bastu o skitsnack med det gamla grabbgänget först, ska bli skönt att träffa alla o sen blir det en kalasfest av guds nåde känns det som så här i förväg iaf:)

Nåväl nu blir det mormor o fika, sen lunch på stan med syrran..Kärlek:)

Puss!

Kommentarer
Postat av: johanna

ha d gött hemma brö! kommer sakna dej i åre

2008-01-17 @ 16:20:59
URL: http://johannasamulesson.blogg.se
Postat av: Jaymzh

Det kommer att bli ruskigt skönt att se dig. Jobbet maler ned mig rätt bra de här dagarna.

2008-01-18 @ 12:29:40
Postat av: Tommy

Bröööö, ffs! Nu är det ju snart avgång. We will miss you! Hoppas det blir ett ball 30-års kalas! Tjo

2008-01-19 @ 11:25:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0