Say what....!?

Föreläsning idag...på engelska...eller nåt som liknade engelska iaf...var som att ha Peter Stormares karaktär från Armageddon längst..en härlig blandning jag skulle vilja kalla ukrasvengelska...nä okej där var jag lite orättvis men hon lät rätt kul:P Intressant föreläsning var det dock oavsett vilket språk den var på..

Annars så började dagen med tårtbak o födelsedagsång för Däckidee. Han fick ett enormt Airhockey spel av oss som jag sen sopade banan med alla på framåt eftermiddagen..hehehe..så jävla tävlingsinriktad ibland att jag undrar om det verkligen är nyttigt:P

Efter gårdagens fotbollspelande dök det oxå upp en eller fyrtiofem krämpor idag men värst är nog att det inte riktigt går att räta på benet..knät bråkar satan med mig...Bara o inse att man blir äldre, tycker ju dock det är ohyggligt orättvist att mina yngre kamrater verkar klara sig helt undan sånt här...Booooooo....


Soffan igen nu...

Puss!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0