Psykologiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii............

Just det mina vänner..det är det som studeras här nere just nu..har tatt mig i kragen o faktiskt pluggat inför lördagens tenta...vilket förmodligen resulterar i ett praktfiasko på själva tentan...menmen man kan ju inte lyckas med allt:P...vore väl kul att lyckas med nåt dock...

På denna kärlekens dag får jag väl passa på att sprida lite sån runt mig till alla er som jag inte träffar så mycket nu när jag befinner mig i fjärran östern(läs Halmstad)..ni vet vilka ni är o hur mycket ni betyder för mig!

Livet har sin gilla gång här nere annars, trivs utmärkt i nya lyan o hoppas jag får bo kvar här. Det är en "lagom" blandning av pluggande, festande o allmänt jävla slappande..börjar dock få lätt(läs svår) panik över att jag inte lyckas få tag på nåt jobb bara..så ska bilen nu strax säljas oxå..ett oundvikligt faktum som skjutits upp för länge:(

Skulle ju ha haft en date i fredags oxå men det gick mest som det brukar med den saken..ni gissade det..käpprätt åt helvete så torkan fortsätter..Gargamel...

På söndag kommer Pappsen ner med mina möbler vilket får mig att hjula fram o tillbaka genom lägenheten!! Ska dels bli skönt att träffa farsan men sen att få sova i en RIKTIG säng för första gången sen augusti gör mig ju nåstan gråtmild av glädje..o min soffa aaaaaaaaaaaaahhh...min älskade soffa...Kanske ni tycker att jag är en smula vrickad som hyllar min soffa så men det är den skönaste soffan i världen..sådeså..

Lite mer plugg nu o sen nästa misslyckande av svenskarna i skidskyttespåret..jag svär det är nån som mixtrat med vapnen o vallat med tjära...Booooo.....

Well...See ya...

Kommentarer
Postat av: Musketören Sofia

nääää, vi kommer ju klara tentan med en klackspark! tack för det gooa sms:et, även om jag inte gillar alla hjärtans dag, så var det fint att få! ses på lördag! kram o lycka till...

2008-02-14 @ 22:14:06
URL: http://livetsomsofia.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0