Nu känner man sig ju onekligen mer hemma...

Fick så äntligen efter lite stökande med garderober o annat lösöre mina möbler på plats så nu står den där "Barbatronen" o världens skönaste säng..att få krypa ner i en riktig säng för första gången på ett drygt halvår var ju på gränsen till euforiskt..
Nu känns det lite mer hemma här men det saknas fortfarande vissa små bitar (en Lök tex...)vet att man inte kan få allt men det är surt att leva utan några av de delar som gör livet riktigt sådär underbart att leva..Fick träffa pappsen igår oxå o det var tokskönt även om det bara blev för en kort stund:)
Ännu en helg i nykterhetens tecken passerade nu o det känns lite tråkigt..inte det att jag inte hade nånstans att gå för de ville ha mig ut på krogen men när pengarna inte räcker till nåt annat kan jag inte heller lägga dem på sprit..vuxet va:P..

Info möte inför nollningen för första gången imon, ska bli intressant att se vad vi har o vänta oss framöver o hur mycket jobb det är vi gett oss in på..bara två veckor kvar tills hemresa oxå..ska bli så sjuuuukt skönt..o roligt..Henrik Schyffert lär ställa till med skrattfest deluxe om jag känner honom rätt..

Intro till idrottspsykologin idag o ännu ett kapitel i plugglivet öppnas, ett kapitel som är mycket framemotsett, ska bli jävligt intressant o se om det här känns rätt att jobba med i framtiden..
Har ju min lilla affärsidé oxå att falla tillbaka på..hehe right..får väl se vad som händer..

Nåväl off i go...Pözz..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0