Helgen nalkas...

En sista föreläsning innan helgen o så får vi se vad den har att erbjuda...är jättesugen på att hänga med upp till Götet men har bestämt mig för att inte trilla dit i pengafällan igen så jag håller mig kvar i Halmstad, bara för jag har lite pengar nu så ska studentlevernet få fortsätta!

Stort Grattis till min vän Annelie!

Det blåser satan här nere..igen..är mer regel än undantag att man får hålla i sig i en lyktstolpe när man är ute o går här nere för att inte blåsa bort. Ser fram emot lite go vårvärme nu..o sol..min bleka vinterhy behöver lite sånt nu:P

Börjar så smått inse att den här delkursen kommer bli..tja låt oss kalla det MASTIG..uppgifterna byggs på hög o det blir vårt egentligen första riktiga test som studenter att se vad vi klarar av för i ärlighetens namn har det gått o cruisa fram rätt lugnt än så länge. Men det här ämnet känns kul så det känns ändå lite skoj att ta tag i det.

Vaknade med ett oväntat gott humör i morse o tänkte sprida lite kärlek till mina solstrålar Linda o Masken, bättre vänner går inte att hitta!! Saknar er som fan ska ni veta!

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0