Getting old sucks....

Jag undrar hur många sträckningar o skavanker det krävs innan jag inser att jag inte är 18 o vältränad längre...har en startsträcka på ca 90 minuter innan jag ens borde tänka tanken på att röra en fotboll..men neeeej då dum som man är blir det ett o annat..hrrrm..skott o inlägg utan någon slags värme i benen o då går en "gammal" kropp sönder o är man sen envis o fortsätter spela ändå är oddsen för att skadan inte ska bli värre inte särskilt goda...dumbass....

Min vilopuls på 90 idag var väl inte direkt övertygande för att kroppen befinner sig i optimalt må bra läge men det ska försöka bli ändring på det. För övrigt ett kul labbexperiment idag, skönt med avbrott från föreläsningarna:)
Blir nu en hård pluggvecka med intervju projektet o benet i högläge:P

Till helgen väntar Tylebäck o Kickoff inför nollning-08 o sen hemfärd på söndag till päron o Sthlm på måndag med Lökis.Wohoooooo!!!!:)

Hugs & Kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0