Det är över nuuuu....

För att citera Gyllene tider o en ylande Per Gessle....Det var den tentan det..gick ju..men frågan är bara hur det gick:P..magkänslan säger omtenta men å andra sidan sa den det senast oxå o då blev jag ju skyldig mina vänner att äta upp en sko så jag ligger lågt med mina tips denna gång...Känns som man borde klarat den här om man bara hängt med på föreläsningarna..eller överhuvudtaget varit där...måste förfina min pluggteknik känner jag, det är inte svårt det här det gäller bara att inte vara så jääääävla slö som jag har en tendens att vara när det kommer till att få saker gjorda..

Är såååå jävla sugen på att dra en rejäl tenta fest till kvällen o ta en bläcka deluxe men de två timmarnas sömn i natt i kombination med leverans av möbler imon o prekärt ekonomiskt läge gör att jag får hoppa det...Får bli Arsenal-United i FAcupen istället..yes folks you guessed it he´s a sports nerd....

Skulle allra helst sitta i bilen på väg hemåt nu, saknar så många små vardagssaker därhemifrån..det är de små sakerna som gör det..som gör att man mår riktigt bra..fast det är skönt att höra att man är saknad, det betyder mycket!

Nähä..nån timme till på soffan då så får vi se vart det tar vägen sen..

Puss!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0