There and back again...

Fick ju som ett litet ryck i torsdags när jag var o hämtade bilen hem vore skönt att åka så sagt o gjort en timme senare var vi på väg hemåt..Dök upp hemma hos ett par mycket överraskade päron o fick boende i systers lägenhet(tack yster)..Fantastiskt skönt att vara hemma o ladda om batterierna inför de kommande skolveckorna..blev middag med päron i fredags o film mycket trevligt o jätteskönt att bara få umgås med er:) Blev en liten sväng till Fika sen, skulle egentligen bara dit o se om det var någon man kände där men det var mycket goa vänner där så det blev några öl o några timmar där innan jag promenarde ut till Stenkulla. Lördag blev det först frukost med mor o sen traditionell spritlunch med Mange, spenderade sen ett par patetiska timmar på O´Learys innan det blev hemgång o iordning fix inför kvällen. 25 års fest hos Camilla o fest hos Claes innan det till slut blev någta småtråkiga timmar Birgers o hemfärd..
Gött att träffa alla hemma men tomt utan Lökis kan man sammanfatta helgen med, blir hemfärd igen om två veckor o då är det ju Pablo Fransisco i Sthlm oxå ska bli sjuuuuukt kul:)

Tillbaka i verkligheten idag o efter rundtur på biblioteket o lite genomgång på vårat grupparbete så är man tillbaka i stugan, ska ge mig på matlagning här för första gången idag så läser ni något om "nedbränd stugby i Halmstad" på AB så vet ni hur det ligger till...Trodde ryggen blivit bättre efter helgen men tji fick jag får bli rullator om inte det här blir bättre:(

Föreläsning imorgon o hemjobb med grupparbetet o lägenhetsjagande väntar...

See ya..

Kommentarer
Postat av: LiWi

Tack Goa för att du tänkte på mig! Det var verkligen en överraskning. MER SÅNT.....

2007-09-03 @ 19:12:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0