Ja men då...

...var det en sån här lördag igen då:)
Efter en liiiten sov morgon så bar det av till systemet och affären för att införskaffa dryck o lite käk till fotbollen i eftermiddag.
Har tagit det riktigt lugnt idag, lunchat själv o lusläst Sportbladet, tippat lite o bara försökt att slappna av. Har gått riktigt hyfsat faktiskt:)
Blir en liten power nap nu på e.m sen iväg till Christian för fotboll o så ska jag slänga ihop lite käk till oss sen blir det fördoja där ikväll o rimligtvis utgång. Ska bli skoj o vi får se vad det dyker upp för kul människor!?:)

Gick ju tyvärr inte riktigt som jag hade hoppats med lägenheten så jag får snällt vänta fram till nyår men sen är den iaf min så jag ska inte gräva ner mig alltför mycket men det kändes ändå som jag skulle få den nu så det blev lite beskt när det inte blev så, att jag sen oxå är världsmästare på att "get my hopes up" hjälper ju inte direkt:P

Blev en riktigt lugn fredags kväll hos Christian med några öl o lite skitsnack sen när till tjejerna en sväng för lite vin o mer av det sistnämnda..Jävligt gött o det är riktigt skönt att ha så mycket goa klasskamrater det bidrar ju onekligen till att det könns som de här åren kommer att bli väldigt roliga!!

Nåja..lite vila nu sen iväg o kolla det älskade Arsenal piska West Ham:)

Pözz!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0