Haha!!!

Fääääääärdig....Hemtenta del ett är härmed avklarad om jag bara lyckas skriva ut skiten vill säga:P
Gick förvånansvärt smidigt när jag väl satte igång men därmed inte sagt att resultatet blir lysande...visar sig dock på tisdag hur väl det faller ut...
Blir naprapaten på fredag...så gryyyyyymt skönt denna rygg håller på att ta livet av mig:(

Föreläsning om en dryg timme sen möte med arbetsgruppen i Idrotts styrelsen o sen...ja ni vet..det vanliga på onsdagar...
Blir en vit vecka inom en mycket snar framtid så jag får lite fason på min krumbuktande kropp.
Ledig imorgon så då blir det packning inför hemresa o sen hämta Lökis miss i nassen..obeskrivligt skönt att träffa dig ska det bli!

Nä nu blir det wrestling med skrivaren o så en så hääääärlig föreläsning:P

Puss!

Kommentarer
Postat av: linda

snart hjærtat! :)

2007-09-12 @ 13:17:33
URL: http://godisens.blogg.se
Postat av: Jaymzh

Efter en rent Kafka-inspirerad förmiddag på ILU är det snart dags för att åka hem till Flogsta. Skickar ut lite brev till skolor idag för att anmäla mitt allmänna intresse att profitera på andra lärares sjukdomar, dvs vikariera. Emellertid kunde jag inte för min värld minnas efternamnet på min butikschef på Maxi som jag har i referenslistan. Så jag började surfa efter det på ICA:s hemsida - helt kört. Jag försökte ringa - inga pengar på mobilen. Jag försökte på eniro - vet du hur många Henrik det bor i Västerås!!! Jag visste att han nyligen fått barn - spanade av hela internet efter annonser om nyfödda men inget napp. Jag googlade honom med alla efternamn jag kunde tänka mig - helt kört. Efter en timmes springande i cirklar drog jag till med min avdelningschefs namn och telefonnummer och föll ihop.
Jag läser gärna det du skriver i fortsättningen, kompis! Skicka på bara så ger jag dig föda tillbaka. Nu drar jag innan mitt sista lilla förstånd lämnar min plågade lekamen.
Respekt!

2007-09-13 @ 13:49:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0