Freitag...

Efter en horribelt bakfull dag igår så var vi på banan i "ottan" i morse, eller ottan o ottan klockan nio var vi på stadsbiblan iaf.
Blev en väldigt blöt fest i onsdags men skoj var det..tror jag..ärligt talat så är kvällen rätt suddig men vi verkar ha haft kul i alla fall..Blev lite efterfest hos Däckarn med Singstar o TVspel innan jag o Jakob vinglade hem till stughelvetet igen. Blir snart själv här nere nu, Jakob har hittat studentlägenhet o drar första oktober så då är det solokvist här igen med sepe hyran att dras med..måste härifrån..

Annars så är det rätt tungt för tillfället, varken studier eller annat funkar riktigt som det ska o då blir det mycket skit som snurrar i skallen på en. Det är trist när man vill så mycket men inte får ut det på nåt vettigt sätt..det känns..tomt..
Har en ful ovana att skjuta upp saker oxå så när deadline närmar sig blir det panik istället o det är ju inte bara skolprojekt som det blir så med känns som det är det mesta nu för tiden..

Fick ju ryggen reparerad förra helgen men det tog inte mer än en vecka innan den började jävlas igen..hmmm..kan det ha något att göra med våningssängen från helvetet kanske:P

Nä just nu känns väldigt mycket, väldigt mycket bläääääääää..

Får se vad det blir av den här dagen vill mest dra något gammalt över mig o sova bort allt...

Kommentarer
Postat av: Liwi

Vet hur det känns, men jag lovar det finns guldkorn även i skiten! DU HITTAR DOM! Kram

2007-09-22 @ 12:44:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0