Fredag kväll i stugan...

Två dagars bakfyllan börjar släppa nu men "farfar" Anders är fortfarande en smula seg o när jag ser på mina kära medstudenter börjar man ju vissa dagar undra vad man gett sig in på...Visst de är oxå slitna men om de bara visste hur det känns när man närmar sig de 28 åren...
Blev något sena till föreläsningen idag..lite orienteringssvårigheter:P..fick onda ögat av läraren när vi stolpade in men sen förflöt föreläsningen i samma gamla lunk som vanligt..
Blev en lunch på stan o sen förvandlades vade som skulle ha varit en plugg eftermiddag till en tripp ut till Tylösand, återvände dit nu ikväll för lite äventyrsgolf, mycket skoj men satan svårt o "farfar" rutinen avgjorde till slut när jag slog mina medspelande studenter med ett slag hehehehehehe....
Blev film hos Aga sen o allmänt soff slappande, skönt som fan o nu är det bara o börja ladda för matchen imorgon o inflyttningsfest hos Tommy, verkar bli duktigt med folk o bra drag som vanligt..
Pluggpaniken börjar så smått smyga sig på nu dock, presentation på måndag o vi har än så länge inte skitmycket att komma med..är dock inte alltför orolig för den våran "familj" är bra så jag tror vi fixar det..mera RET:en då som spökar..fortfarande inte en susning om hur jag ska ta mig igenom den...fick ju böckerna igår iaf så det blir väl att nattmangla sig igenom dem i veckan..

Nåväl off to bed o försöka få lite sömn inför morgondagen.

Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0