Del ett avklarad...

Efter fjorton om och några men lyckades vi till slut få ihop en presentation...Blev en kväll igår med ihop pysslande av Power point o morgonen idag ägnades åt att skriva ihop hela smacket o det lyckades till slut bli ett riktigt hyggligt arbete.
Så kom vi då till föreläsningen..o det var då det började knepa till sig lite..efter att ha hört två grupper presentera sitt arbete började vi skruva lite oroligt på oss över att kvalitén på vårat arbete kanske inte riktigt var vad den borde vara men vi körde på och efter allmänt strul med teknik o fniss attacker så var det en inte helt nöjd lärare som gav oss extrauppgifter att göra men efter att vi briljerat i briefingen efter lektionen så slapp vi den med...nu återstår bara RET:en så det blir en hel dag på biblan imorgon för att komma på något vettigt att skriva om...kommer vara rätt död när det är dax för hemfärd på torsdag men jag längtar så satans mycket tills dess o till att få träffa Linda det känns skitskumt att inte fått träffas på så länge:)

Blir Halmstadtravet ikväll med "familjen Totti" ska bli skoj..

En lite recap till helgen kan jag ju smyga in oxå..Blev en lyckad fest hos Tommy o Kalle med fotboll, dans o mycket goa människor. Vi´fortsatte sen i taxi till Mårtenssons där det blev några timmar utan några större händelser så till slut gav jag upp o begav mig hemåt med ett litet pitstop på McD där det dök upp några av klasskamraterna sen så det blev sällskap hemåt o cykeltur runt halva stan..slocknade nån gång vid fem så ni kan ju gissa hur jag mådde igår......

Nåväl..en dusch nu o sen iväg en sväng!

PÖZZ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0