Söndag i stugan igen...

Vaknade upp tröttare än tröttast i min lilla stuga i morse. Päronen var förbi o sa hej då innan de for hem mot nypan igen, har känts bra o ha dem här o nu ses vi igen om några dagar. Blir ju 28 på onsdag...jeez...för bara nåt år sen var det sjukt jobbigt att bli äldre men nu känns det ändå helt okej, det är skönt att ha folk runt sig som inte behandlar en som en stofil o jag är väl inte äldre än jag gör mig egentligen, så det ligger väl runt 19 nånstans:P
Har varit skönt med en helt nykter helg o låta kroppen få lite återhämtning, senaste veckorna har slitit rätt duktigt på mig. Får bli en lååååång promenad i eftermiddag o rensa skallen lite.


Det är konstigt hur mycket man kan sakna någon egentligen, alla de små vardagsakerna som inte finns där längre, ett leende som kan vända en hel dag ett skratt o alla små fånerier man håller på med, trodde jag fattat hur viktig du är för mig redan innan men nu när du är så långt borta sjunker det in ännu mer o får mig ännu bättre att förstå hur bra du faktiskt får mig att må. Saknar dig älskade vän, av hela mitt hjärta.

Ut i friska luften nu.
Pözz


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0