Orubblig är vad den är...

Sömnlösheten vissa nätter alltså..i natt trodde jag att jag skulle få spel, kunde inte koppla av något jävla alls:P..problemet stavas nog delvis H-E-M-T-E-N-T-A....lite annan gammal skoskav som inte ger med sig oxå så kaka på kaka..Har i eftervattnet till guldfesten nu ändå lyckats knåpa ihop tre av fyra frågor så imorgon tar jag mig an den sista med lasso och brännjärn sen blir det en sista översikt på fredag innan deadline klockan 15...da na na naaaa.....dramatisk musik i text form gör sig kanske inte lika bra men ni förstår andemeningen hoppas jag.
Har något slags förkylning som sitter o lurpassar i kroppen. Vore hemskt trevligt om den kunde ge sig av men det är kanske för mycket begärt att komma undan den här med tanke på hur söndagen/måndagen såg ut...
Dagarna tickar iväg här i stugan o det känns nästan som evigheter sen jag lämnade Nypan. Ska bli så skönt att flytta till en "riktig" lägenhet vid årsskiftet o slippa vara outkast här borta på Östra..i världens ände:P

Saknar päronen en smula dessa dagar o jag skickar världens största kram till mamma!!! Tycker det är så jävla orättvist!!

Nähä..lite kvällsmat på det här då..

See you!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0