Ont det gör ont det gör ont....

Efter en rejäl sov morgon så hastade jag lagom inspirerad iväg till gymmet där klasskamrater mötte upp, hade knappt fått bort kudden från ansiktet innan jag stod där på löpbandet, blev raskt promenad tempo först o sen löpning, benen värkte men det kändes ändå som ett fall framåt:) körde lite styrka sen oxå så det får man väl sota för imorgon. Vi avslutade det hela med att köra pricken inne i hallen, satan så roligt var det men det fick bli barfota så blåsorna under fötterna nu är inte att leka med o orken tröt rejält på slutet så när ljumsken bestämde sig för att sträcka sig så fick jag efter en liiiiten stund till nog.

Efter en rejäl lunch så bar det sen ut på stan för de sista kompletteringarna av Oktoberfest klädseln, kommer bli sjuuuuukt schnygg imorgon så räkna med bilder här:P

Har läst in mig något på nya delkursen nu o den verkar riktigt intressant så detta ska nog bli bra. Mer planering av gasque imorgon oxå, vi ska "tacka" våra tvåor för nollningen så vi tänkte låsa in dem i en kall fuktig källarlokal o bara ge dem bot att dricka i en vecka;)

Tack o hej..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0