Menvafandå....

Vad ska jag göra nu då hade ni tänkt..huh!!?? Halv ett o jag kan för mitt liv inte slappna av o gå o lägga mig...klättrar snart på väggarna i min lilla stuga..som för övrigt blir lite smått creepy så här på nattkvisten när man inte kan sova:P
Vill inte störa nån med dryga sms o samtal så här dax..är väl iofs kanske ingen annan vaken så att bli väckt av det vore väl ingen höjdare..Inte ett jota på TV o när man har sett alla sina dvd:er ca 2500 gånger lockar inte dem heller..Varför är ingen på MSN så här dax..HALLÅÅÅÅÅÅÅÅÅ...jag vill ju ha sällskap ju..jävligt kamratligt:P Sätta igång med något slags pluggande så här dax känns ju inte heller som jag gör..fast det skulle väl iofs söva mig direkt:P

Måste planera den dära Gaquen snart oxå ju. Skjuta allt framför sig funkar ju sådär i längden faktiskt...
Känns som det är nån som stryker runt utanför stugan..säkert den där jävla TV pejlaren...stryk ska han ha...
Fixade ju låset till cykeln idag oxå (har ju bara gått en månad, det var ju det där med att skjuta saker framför sig)så eftersom jag fixade den lär det ligga en meter snö på marken imorgon när jag vaknar..den sanne optimisten har talat..fast med tanke på köldknäppen här nere (+4) så skulle jag ju inte bli förvånad:P Borde väl börja klä mig något varmare oxå..men hey..jag är ju inte van vid att vistas mer utomhus än promenaderna till o från bilen o då brukar det ju inte vara så kallt...men t-shirt o stickad tröja var i allmänhetens namn i kyligaste laget i dag..

Se där..nu dök det upp ett nytt mail kanske nån mer nattvakande stackare!?:P.....Inte det nej....det var bara de goda människorna på CDON som ville påminna mig om ännu en kampanj med alla världens jävla boxar o filmer....

Tänkte väl att jag skulle ta mig ut o promenera mig bort längs stranden imorgon bitti(läs tidigast 11:P) det är himla najs att gå där nere, inte direkt massa backar upp o ner(nej det är ju en strand dumfan) men skönt att gå vid havet o känna den..ehm..härliga tångbrisen..

Nä nu ska jag leta upp ett nåt tillhygge o jaga pejlaren några varv runt huset så kanske jag blir lite trötter sen..alternativt så får jag väl klubba ner mig själv:P

Not a day goes by without me thinking of you!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0