Måndag igen då..

Helgen passerades i en hast o nu så är det måndag kväll. Nyss hemkommen från o ha kollat Blåvitt spöa Bajen o återigen segla upp i serietopp, ser ju riktigt bra ut nu. Ny introduktionsföreläsning idag med genomgång av de ca 2,5 miljoner uppgifterna vi ska gå igenom de här 7,5 poängen...fick en sån obehaglig klump i magen igen nu av att inte klara det men tog jag mig igenom den första så då ska jag banne mig klara av det här oxå.

Gymmet imorgon men benen känns riktigt skumma så jag utlovar inga stordåd:P
Shotsfestival med påföljande Oktoberfest på Onsdag ska bli grymt skoj o de inköpta kläderna är sjuuuukt snygga.
Kommer nog bli ännu en härlig kväll i spritdimmans tecken;)
Ser jättefram emot päronbesök i helgen o så längtas det hem en smula nu samt en smula Lökis längtan oxå.
Ska se till o fräscha till stughelvetet oxå eftersom man bor kvar här ett tag är det ju lika bra o göra det lite såntdär (hem)trevligt...

I´m off....

Kommentarer
Postat av: Jaymzh

Kursen kommer att gå galant och du behöver inte oroa dig i onödan. Lite press är bara bra att känna - det hindrar en från att lata till sig. Sitter själv på skolan och väntar på att inleda nästa lektion. Har varit en sträng magister idag med ljungeldsblick och dov, mullrande röst. Vill helst inte hålla på med sånt men eleverna har haft så speciella uppgifter att arbeta med individuellt så det måste vara ordning och reda i klassen. Som vikarie får man inte så mycket gratis iform av respekt så det gäller att ligga i...
Jag ska inte göra misstaget att skriva vilken skola jag är på eller mer specifikt beskriva vad vi gör på lektionerna. En kandidat på en skola här i stan gjorde tabben att hålla sin blogg öppen medan hon praktiserade. I bloggen skrev hon MYCKET öppenhjärtligt om sina amorösa erövringar, fester och annat. Eleverna sniffade snabbt reda på att hon bloggade och så var anden ute ur flaskan. Hennes kvarvarande praktik blev inte så underhållande.
Alltså dags att pressa frivikter idag! Låter som en formidabel idé. Om jag förmår ska jag släpa iväg mitt dökött till hyresföreningens gym lagom efter hemkomst. En fin liten källarlokal med en bra fungerande maskin och en rejäl skivstång...bara för oss posh-gymmare! Emellertid pröjsar jag 100 kronor per termin och det är sällan eller aldrig någon där så fördelarna överväger nackdelarna.
Tyckte verkligen om bilden på din framtida lya. Såg fräscht ut! Det skall bli ett sant nöje att komma dit och hälsa på i vår.
Ha det nu så förbannat bra så kilar jag iväg på lektion. Respekt!

2007-10-02 @ 12:54:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0