JESUS F****** ******!!!!!

Så var det ju det här med hemtenta....sved till rätt bra i magsåret när jag fick se frågeställningarna..jag menar visst att det ska ställas krav på oss som högskole elever men detta var på gränsen till löjligt..blir en svettig vecka som kommer:P
Annars så blev det nån slags emotionell härdsmälta igår kväll..vet inte vad det var o blev men inge kul var det o det är i de stunderna de bästa vänner är så underbara att ha.
Först samtal med Norge o sen Uppsala gjorde kvällen lättare men trots alla kloka ord är det tungt att vara så långt bort från er. Kan inte beskriva hur mycket ni betyder för mig o hur fantastiskt jävla stolt jag är över er o att få vara er vän.

Satan vad det saknas närhet just nu det bara kryper i kroppen på mig, nån att krypa upp i soffan med, någon att vakna med o för den delen somna med oxå:P En beröring som betyder något o som får en att känna sig omtyckt o älskad..det är väl förvisso värt att vänta på men hur länge ska jag behöva göra det...? Har jag inte väntat tillräckligt länge snart...?Finns det inte nån slags bortre gräns för det här...? Bah....

Idol o tvättstugan ikväll...Gbg imorgon med matchen på söndag...ska bli skoj som fan men den malande känslan i huvet får gärna "be gone" tills dess...

I think i've already lost you
i think you're already gone
i think i'm finally scared now
you think i'm weak
i think you're wrong

i think you're already leaving
feels like your hand is on the door
i thought this place was an empire
now i've realised i can't be sure

and i think you're so mean
i think we should try
i think i could need this in my life
and i think i'm scared
i think too much
i know its wrong its a problem i'm dealing

if you're gone
maybe its time to come home
there's an awful lot of breathing room
but i can hardly move
if you're gone
baby you need to come home
there's a little bit of something me
in everything in you

i bet you're hard to get over
i bet the moon just won't shine
i bet my hands i can stay here
i bet you need more than you mind

and i think you're so mean
i think we should try
i think i could need this in my life
and i think i'm just scared
that i know too much
i can't relate and thats a problem i'm feeling

Längtar...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0