Brrrrrrrrrrrrrrrr............

Typ fyra grader "varmt" i stugan nu när man vaknar på mornarna snålvargen jag hyr av verkar ju inte slå igång värmen förns första snön faller vilket i Halmstad kan innebära att jag har en satan så kall vinter att se fram emot..
Sitter o försöker plugga lite nu inför Teoretiker seminariet i eftermiddag o den teoretiker vi blivit tilldelade är..tja vad ska man säga..obegriplig för bövelen!!
Brukar ju ordna upp sig rätt bra när man väl sitter där o ska babbla men det känns ändå en smula olustigt måste jag säga:P
Nu är det snaaaaaart dax för hemfärd o det känns väldans bra, hämta Lökis i Norge o sen styra mot nypan ska bli så satans skönt att sätta sig i faran igen o snacka av sig en massa:)
Festligheter väntar i Nypan på lördag, ska bli skoj att gå ut o spana in den nya "cluben" se om det är något att ha, ryktet säger att det ska vara en höjdare så det ses fram emot, ska bli jävlar så skönt att träffa alla hemma oxå, bägge familjerna o alla vänner ni är saknade ska ni veta!!

Blev en sisådär 6 timmar på golfbanan igår med ungefär samma resultat som sist, lite synd att bara vart sjuttonde slag är något att hänga i julgranen. Det blåste satan men det var skönt att komma ut o röra på sig. Den här mördande tröttheten får gärna ge med sig nu oxå det är ju en evig jävla plåga att komma upp på mornarna.

Nåväl. Hinner nog inte skriva mer innan jag ger mig av hemåt så Jag må jag leva imorgon o så o ha det gott alla...Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0