-8 grader....

Ungefär så "varmt" var det i stugan när jag rullade in här igen vid tre snåret i natt. Efter ca tolv timmar i bilen o fem dagar hemma kändes det som att de kallfuktiga sängkläderna i sängen (jag glömde vädringsfönstret på glänt, smartsakft) var jävligt onödiga:(
Har varit helt underbart att vara hemma o träffa alla. Var en sväng till Norrköping i torsdags o spöade Jeppa i pingis(som vanligt) O så har det varit rundresa till alla där hemma, Det är så jävla härligt att träffa alla man tycker om o bara få krama om dem o prata med dem öga mot öga. Har varit födelsedagsfirande med massor med fina presenter o allmänt samkväm med släktingarna. Lördagen avslutades sen med en rejäl baluns hos herr Sedvall som var jäääävligt skoj. Hypnotiq var grymt schysst men humöret dök en smula därinne så det gick inte riktigt att njuta till fullo av det.
Blev Nypan-Oslo-Halmstad igår med min sidekick Lökis, finns ingen jag hellre spenderar tiden i bilen med hellre än dig vännen!!

Duktigt mör i skallen idag av trötthet, nästan lite groggy. Ikväll ska vi iväg o kolla på handbollsträning för att inleda vårat experiment.

Återkommer med mer om allt när jag fått lite ordning på skallen. Ha det bäst!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0