Torsdag...

Strax på väg att hämta Lökis:) Känns ju så jävla gött:)
Får se vad vi ska hitta på i helgen det visar sig, tar dagen lite som den kommer.
Dax att sälja blå faran snart nu...buhuuuuu...känns inte alls skoj den är ju som en förlängning av mig..kan jag ju behöva:P
Den har ju blivit som en del av mig de senaste åren o så sjukt mycket skoj o till så många ställen den tatt mig/oss är helt otroligt den ena sjukare road tripen efter den andra. All good things must come to an end..but why..det är ju bara dumt..fast ett måste..jag vet..

Är ju knappt två månader kvar tills mitt benbrott nu oxå..även känt som IVP:s Åreresa -08..jag bävar inför det faktum att ställa mig på ett par skidor igen. Senast så var det ju i Riksgränsens blöta maj snö för...hmmm...14 år sen....jeeeeez.....har ju inte de bästa minnena av min teknik eller snarare totala brist på teknik som jag använde mig av då, tog mig för bövelen inte ner för hela backen en enda gång utan att ramla. Får bli mycket "before,under & after ski" för min del istället;)

Kryper lite i kroppen på mig av den totala bristen på fysiskt arbete, har man stått tio år i ett restaurangkök är den stiltjen som inträder när man börjar plugga något av en "aquired taste" det var skönt ett par månader men nu börjar det sjunka in lite o det skulle oxå kunna förklara den senaste tidens sömnsvårigheter det finns för mycket energi kvar i kroppen helt enkelt. Det går liksom inte att träna bort det heller det blir inte samma sak men jag antar att kroppen anpassar sig till det här oxå o för eller senare behöver jag ju ta ett extra jobb så det är nog ingen mening med att gnälla nu för det lär jag få äta upp sen:P

Nåväl off to the buss!

Dag 5

Kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam!

Kommentarer
Postat av: johanna

du det lär va två med benbrott! glöm inte mej! som inte ens stått på ett par skidor!=)

2007-11-15 @ 16:38:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0