Söndag 11 november 2007....

Svinkallt i Halmstad idag..eller svinkallt är väl relativt men med mina mått mätt kunde det lika gärna vara sydpolen:P...Tvättstugan idag oxå o det är ju alltid en outtömlig glädjekälla där..nä..Skulle ju egentligen ha satt igång o plugga idag men det faktum att jag inte kunde somna förns fyra gör att motivationen brister en del så vi får väl se hur mycket det blir gjort..
Skönt att inte vakna bakis på en söndag för omväxlings skull, kroppen behövde en liten alkoholpaus tror jag bestämt:P Blev en filmkväll i stugan i min ensamhet, Ghost Rider, Bobby och klassikern Örnästet som onekligen är en av de bästa krigsfilmer som gjorts.

Ska försöka masa mig ut på promenad idag men om benen gör lika ont som igår blir det en kort en, fruktansvärt frustrerande att inte känna sig på topp fysiskt att allt gör ont o känns jobbigt det inspirerar ju inte direkt till motion:(
Kanske blir lite pingis framåt kvällen med Däckisch får försöka hitta motionsformer som känns kul så tänker man inte på att det gör ont lika mycket.

Dags att återvända till alla söndagsrepriser på dumburken.

Tjo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0