Olé,olé,olé,olé.....

Glädjevrål på Östra!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
7,5 högskolepoäng att lägga till"samlingen" ytterligare:)
Lättnaden när jag insåg hur det låg till var ju obeskrivlig..trodde först att jag bombat den rejält men när den initiala förvirringen lagt sig insåg jag att det var en bra bit in på den godkända sidan jag befann mig!!!!!!

Hihihihihihihihihi...happy day!!!

Pusssssssssssssssss!!!!!


Kommentarer
Postat av: Syster yster

Grattis!!! Jag visste att det skulle gå bra. Nu är datorn botad. ska bara fixa msn igen. vi ses snart. Kram, kram!!

2007-11-25 @ 12:52:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0