Måndag "morgon"....

Måste börja lära mig att sova igen, detta funkar inte längre. Stugjäveln låter mig inte somna, det går bara inte, vänder, vrider, vänder o vrider igen men nä...slumrar in nån gång först framåt morgontimmarna o vaknar sen vid lunch typ vilket gör att dagarna blir helt jävla snea...I don´t like it...Vill ha min säng min stoooora sköööna säng o min soffa oxå för den delen jag vill ha mer än en skokartongs yta att röra mig på, känns ju som man sitter i isoleringscell här nere, jag veeeet det är inte lång tid kvar men kan tiden möjligtvis gå långsammare än den gör nu!!?? Skulle inte tro det va..Saknar min gamla lägenhet på Tullports den var så grymt  perfekt, alla fester alla söndagar i en enda stor skrattande bakishög med Lökis, just bara själva utrymmet med högt i tak, stora fönster..goddammit..Ska bli såååå skönt att dra hem en sväng i veckan få lite miljöombyte, hämta Linda i Oslo:) o hem till mamsen, pappsen o syster yster:)

Börjar bli dax att ge sig ut på plundringståg oxå för att stötta upp ekonomin lite..alternativt så kan jag ju försöka skaffa ett extrajobb men det är ju inte lika kul förstås:P Tänkte väl dock försöka hålla mig borta från restaurangbranschen denna gång..känner mig..klar med det, jag vet hur mycket det frestar på att stå där o helt ärligt vet jag inte om mina kunskaper där räcker så långt längre.

Nähä..se till att göra något av denna dagen då kanske.........nä!



Puss..
Dag 16







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0