God morgon...

Börjar så smått inta mänsklig form igen efter onsdagens bravader..hr varit några nätter med katatrofal söm så detvar skönt att sova riktigt länge idag o att inte vakna bakis:P
Verkar bli en riktigt lugn helg detta o det är mer än välbehövligt, har inga planer alls så vi får se vad som händer!?
 Känns lite syrligt efter i onsdags när man täffar en så go tjej o så ska hon gå o vara upptagen det känns ju högst omotiverat..
På torsdag kommer Linda ner det ska bli så ohyggligt najs att få ner henne o få visa hur jag lever här nere saknar dig ju satan min vän!!!!

Första veckan med Folkhälsa har gett ett mycket bättre intryck än pedagogiken gjorde, det här känns mer greppbart o inte lika flummigt. Sen så har läraren gett ett bättre intryck än hon gjorde första gången vi träffade henne.
Blir till att ägna söndagen åt att göra min komplettering så ska jag förhoppningsvis kunna lägga pedagogiken till handlingarna sen.

Lite mindre än en månad kvar tills nästa hemfärd nu, ska bli skönt att komma hem till familj o vänner:) Det som dock ger smolk i glädjebägaren är ju att det inte finns ett uteställe värt namnet kvar i Nypan.Jag hoppas verkligen alla där hemma går på stödgalan ikväll o sen ser till att bojkotta de andra uteställena ett bra tag framöver för att visa vår lojalitet mot grabbarna på Fika o visa att vi inte accepterar sånt beteende i vår stad, det är skamligt o jag hoppas så hårt att de får tag i dräggen som gjorde det!

Ska se till att pallra mig ut i den sol som just nu skiner över Halmstad.
Hoppas ni får en bra dag allihopa.
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0