Det var det, det.....

Hemtenta avklarad...

Trodde jag ju knappast när vi kom från götet i måndags att det faktiskt skulle gå att få ihop något på de här dagarna men framförallt idag och igår har det flutit på riktigt bra. Ställer mig som vanligt frågande till kvalitén men det gick ju bra senast så det är väl bara o hoppas på det bästa:P
Imorgon kommer Mango o Henke ner så det lär väl bli lite party,party i helgen ska bli skoj att få ner dem se de får se hur jag har det.

Förkylningen jag nämnde igår lyckades bryta sig ut under natten o jag vaknade med lite feber o allmän mossighet så det var lite slitet när det skulle till att skrivas idag..

Blir en lugn kväll med lite pingis förhoppningsvis och sedan bara försök njuta av att jag är klar o att helgen snart är kommen..

Love!


Kommentarer
Postat av: LiWi

GO helg me´goa gubbar!!
Kram

2007-11-02 @ 22:29:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0