Det luktar jul...

Har börjat knarka clementiner o lukten som sätter sig på fingrarna påminner ju onekligen om julen...:P
Funderar på att börja stöpa ljus oxå....nä...
Jag ogillar för övrigt post från Norge...iaf viss post från Norge...den väser åt mig....

Dagen har annars varit lugn, tog en isande kall promenad längs stranden idag med o benen sitter kvar..peppar peppar..Efter lite lunch drog Däckisch o jag ner på stan så det blev en långpromenad till o lite pinsamt nog light träningsvärk nu på kvällen..Efter lite fotbollsgala o allmänt slöande är jag nu tillbaks i min igloo igen o ska "ladda" inför föreläsning imorgon..eventuellt lite gym kan smyga sig in oxå..

Tack o gonatt!!

Kommentarer
Postat av: Gråpäronet

Här i "Nypan" är det ochså julstämmning blötsnön vräker ned ! Funderar på att gå i ide och komma fram igen i april!
Kramar från "päronen" !

2007-11-13 @ 10:22:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0