2007-11-05

Ännu en helg att lägga till historien. Hade besök av två av mina vänner i helgen, visade sig vara ett i vissa avseenden skitdåligt val..förstår inte hur somliga tänker ibland, eller är det mig det är fel på?? Blev middag på lilla helfwetet i fredags med en utav de bäst grillade ryggbiffar jag nånsin ätit, det är sån grym skillnad på restaurang och en bra restaurang, helt sagolikt. Resten av kvällen tillbringades i stugan som är på tok för liten för tre personer..Lördag fick en otroligt seg start o vi kom in till stan alltför sent vilket fick till följd att det redan där började knaka o gnissla, fotboll på Bolmen o sen tillbaks till stugan för uppfräschning inför kvällen. Tacomiddag hos Jacoby innan folket kom. Fick en himlans go o trevlig kombinerad inflytt/födelsedags present av Bolmen boys, o tack o födelsedags sprit av Jacoby vilket var mycket uppskattat:) Det blev ett sjujävla hålligång under kvällen med allehanda IFK ramsor. Tråkigt att det blev som det blev med vissa men det är så satans skönt att ha lärt känna såna fantastiskt goa människor här nere,det är ingen risk att man ska ha tråkigt i deras sällskap iaf!!
Blev en gnällig promenad till Mårtensson o först ett misslyckat försök att komma in men andra gången gick det bättre. Kvällen avslutades dansandes på en scen..jeez..bra val Anders..efter misslyckat raggförsök kraschlandade vi i stugan nån gång mitt i natten o igår gav de sig av mot Nypan igen vid fem snåret..
Blev Oceans Thirteen i stugan på kvällen o tack vare en härlig bakfylla lyckades jag inte somna förns bortåt tre snåret så det är fortfarande rätt mört idag:P

Ny kurs start imorgon med Folkhälsovetenskap. Ska bli intressant att se vad detta ämne har att komma med. En liten komplettering kvar till förra kursen oxå innan jag kan bokföra den helt..förutsatt att det blir G på hemtentan oxå:P
Blir en seg dag detta, tvspel till kvällen annars allmänt slapp bara.

Puzz!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0