Tisdag...

Vaknade för bara en liten stund sen med århundradets magvärk..kändes som en flock vilda elefanter hoppt hopprep på magen...hemma från ångestgruvan idag oxå...Vill bara bort därifrån nu..ha semester o sen försvinna till vad som förhoppningsvis blir studier i Halmstad..Där kommer nog magvärken in lite, vad händer om jag inte kommer in, då är jag tillbax på ruta...hmmm noll..igen..

Känns som jag lider av någon slags baksmälla efter ledigheten..den sorglösheten o allt skoj som va under förra veckan rycktes bort för fort...försöker att inte gräva ner mig men de här dagarna är bara för jävliga:P

Försöker jag för mycket, har ju liksom ingen agenda med det jag gör o säger..jag bara är sån ju..vill ju att alla runt mig ska trivas o må bra o tänker kanske för lite på mig själv o vad jag själv vill i vissa fall men å andra sidan så gör jag ju inget mot min vilja, jag gör ju saker för att jag tycker om att göra dem o för att de faktiskt får mig o förhoppningsvis även andra att må bra...!?

Nu får det vara nog med gnäll för idag..en runda golf på det här..kanske?

Inga snacks eller läsk igår eller alkohol för den delen:P Ett litet steg för mänskligheten o ett ännu mindre för mig!

Ut i...ehm...solskenet(?) nu...kanske borde titta ut innan jag gör såna antaganden:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0