Söndag morgon....

Känns som det fortfarande är mer eller mindre mitt i natten...slocknade inte förns runt halv fyra i morse med påtagligt fågelkvitter och en begynnande gryning utanför fönstret fast upp o studsa vid sju snåret o ner i tvättstygan var mindre gemytligt:P

Kommande veckan blir bara två dagar lång...MUMMA..Onsdag blir det Sthlm o hejaklack vid årets största vriststuknings tävling;) Förhoppningsvis en o annan runda golf oxå om jag kan hitta den fortfarande så frånvarande svingen:P
Får höra från fler o fler håll när jag avslöjar mitt Högskoleprov resultat att jag mer eller mindre kan ta det för givet att jag kommit in..hmmm..scary shit...det börjar bli väldigt, väldigt verkligt nu men jag vågar inte ta ut något i förskott för jag vet hur jävla besviken jag skulle bli om det sket sig rojalt o kapitalt ändå:P

Vakna nykter o obakis en söndag tillhör ju heller inte vanligheterna men känslan är god iaf kanske borde prövas oftare:)

Tror det får bli ett nytt försök på gymet idag för "junior valrossen"...

Att bara ha tre kanaler på tv:n söndagmornar tar ju knäcken på mig, missar alla bra sitcoms på trean o visst Tilde de Paula är ju söt o bra o så men hon blir lite tjatig i längden:P

Nä lite städning på det här kanske........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0