Leeeedig.....igen:)

Efter en tidig start på onsdagen i köket bar det av till Sthlm för hejaklacksuppdrag(Du gjorde det vännen o jag är väldigt stolt Barba vän)o en störtskön dag i huvudstaden med avslutande två o en halvtimmes bilköresa hem till Nypan igen...
Sov som en stock inatt o vaknade nästan lite groggy o kraftigt nöjd över fyra dagars ledighet..har nog varit mer ledig/sjuk den här månaden än jag varit på jobbet:P

Ställde mig i bostadskö häromdagen..I Halmstad..hur skumt känns inte det då!? O stort..framför allt stort..lämna lilla Nyköping o se sig lite om...hmmm..det här är ju inte likt mig jag brukar ju vika mig o fega ur inför såna här livsomvälvande förändringar..men nu jävlar..det är på en annan nivå nu o även om det återstår mycket så sert jag framtiden an med tillförsikt:)

Insåg häromdagen oxå att jag slutat noja över min ålder...fortsätter förvisso att tracka o håna mig själv för min ålder men den "kris" jag befunnit mig i sen jag var..hmmm..låt se..20..har blåst förbi o man är ju inte äldre än man gör sig..förvisso med värre baksmällor, träningsvärk o andra..ehm..fysiska svårigheter men ändå jag är BARA 28 eller tja 27 än så länge iofs:)
Sen hjälper det att ha en omgivning som får en att känna sig som man gjorde när man var i 20-25 års åldern:)

Dax att städa här hemma igen tror jag bestämt..jag hatar att städa en lägenhet jag inte trivs i..kläddrivorna som ligger i hörnen väser åt mig o dammråttorna har börjat hugga efter hälsenorna o disken ska vi inte ens gå in på säger bara "skräphögen Matilda" så kan ni ju dra era egna slutsatser...

Utan alkohol o "skräp" i en vecka nu..känns bra men jag känner mig som en vältränad själ fast i en "fatsuit"vill må bra o känna mig fräsch i kroppen NU o jag vill helst slippa kämpa för det oxå, motivationen finns där men bekvämligheten o mitt soffliggar alter ego Hairy tar överhanden hela tiden..hmm...måste lösas...

Fik@ ikväll med hela gänget, ska bli mychet skoj:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0